Független hírlapárus partner

 

Üzemeltetési forma

Független hírlapárus partnerként az üzlethelyiséget Ön biztosítja. Az együttműködés alapfeltétele, hogy működési engedélye alapján hírlapokat is forgalmazhasson, valamint az előzetes ellenőrzés alapján ne szerepeljen a NAV honlapján, mint adós.
Szerződés esetén mintegy 1.500-féle kiadványból tudjuk kialakítani az Önnek legmegfelelőbb választékot. Naponta, az Ön üzletébe szállítjuk a hírlapokat, az eladatlan példányok visszaküldéséhez teljes visszáru jogot biztosítunk.

Üzemeltetési költségek

Az alábbi eszközökre lesz szüksége, amennyiben hírlapot szeretne tartani az üzletében: állvány vagy polc, amelyen a hírlapokat be tudja mutatni; zsineg, amellyel a visszaküldésre kerülő lapokat össze tudja kötni; a reggeli átadáshoz egy átadó hely, vagy átadó láda. 

Elszámolás, jutalék

A kiszállított és visszavett áru jutalékkal csökkentett összegéről hetente számlát készítünk, amelyet következő héten, szerdán a hírlapokkal együtt küldünk meg. A számla fizetési határideje: 3 banki nap, amelyet átutalással szükséges kiegyenlíteni.
A kiadványokat fogyasztói áron számlázzuk, az Ön terjesztési jutalékát a számla végösszegéből levonjuk, önnek a jutalékkal csökkentett számla összegét kell átutalnia.

Árukészlet, óvadék

A késleltetett számlázás miatt szerződéskötéskor óvadék megfizetését kérjük, amelynek összege minimum 100,000 Ft.
Az összeget a saját bankjánál a saját folyószámláján kell zároltatnia, amelynek kedvezményezettje a Lapker Zrt. Az óvadék formája: fedezetigazolás, amelyet az Ön bankja állit ki egy felhatalmazó levél kíséretében.

Oktatás

Független hírlapárus partnerünknek az együttműködés megkezdésekor, majd azt követően igény szerint ingyenes helyszíni technológiai oktatást biztosítunk.
A hírlapkezeléshez kapcsolódó írott oktatási anyagot is átadjuk, ezt a későbbiek során bármikor előveheti, tanulmányozhatja.
Folyamatos segítséget nyújtunk személyesen a területi képviselői látogatások alkalmával, illetve az Ügyfélkapcsolatra történő betelefonálás útján.
Minden, a technológiában történt változtatásról a változás előtt kielégítő tájékoztatást küldünk partnereinknek.

Kapcsolat

Az aktuális Általános Szerződési Feltételeket ITT találja

A Lapker Zrt. Országos Ügyfélkapcsolat munkatársai hétköznap 7:30 és 16:30 között fogadják a hívásokat az alábbi telefonszámon: