GYAKRAN INTÉZETT KÉRDÉSEK

Mire tudom használni a partner portált?

A portál elsődleges célja az árushelyi hírlap értékesítés és az ahhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok támogatása az alábbi szolgáltatások mentén:

  • Naprakész belföldi hírlapkatalógus nagyítható címlapfotókkal és szűrési lehetőségekkel pl. terjesztésben lévő, lejárt vagy új lapokra, amelyek megkönnyítik a remittenda elkészítését, ezáltal minimalizálják a tévesztés lehetőségét
  • Reklamációit online nyomon követheti, a visszamenőleges keresés és a státuszok követése biztosított
  • Belföldi hírlap elszámolását PDF-ben a szokottnál korábban elérheti, lehetőség lesz visszamenőleges keresésre és kapcsolódó reklamációk online feladására
  • Gyorsabb információáramlás a testreszabott saját postafiók révén, ahová az eddig nyomtatva küldött árustájékoztatók ezentúl elektronikus formában is megküldésre kerülnek (a fontos és érvényes üzenetek kiemelésre kerülnek, valamint külön email-es értesítés érkezik a fontos üzenetekről)
  • Kezelési leírások, oktatási anyagok, formanyomtatványok, planogramok könnyű elérhetősége

 

Van-e valamilyen költsége a partner portál használatának?

A partner portál használata ingyenes. A használathoz szükséges eszközök (pl. PC, internet kapcsolat) biztosítása az Ön költsége.

 

Milyen feltételeknek kell megfelelnem, hogy partner portál felhasználó lehessek?

A partner portál használatához Önnek a Lapker Zrt-vel hírlapterjesztésre kötött érvényes szerződéssel kell rendelkeznie. Egyéb előfeltétel nincs.

 

Hogyan tudok regisztrálni?

A nyitó oldal jobb felső sarkában található regisztráció felirat megnyomását követően megjelenő űrlap kitöltésével és mentésével tudja partner portál regisztrációját kezdeményezni. Jelentkezését követően területi képviselője vagy területi vezetője fogja Önnel felvenni a kapcsolatot a partner portál használatára vonatkozó szerződés megkötésének céljából.

 

Milyen böngészőkkel használhatom a weboldalt?

Támogatott böngészők: Internet Explorer 9-től fölfelé (IE 11 ajánlott), MS Edge, Chrome legfrissebb verziója, Firefox legfrissebb verziója, Safari 9-től felfelé. Amennyiben a Partner portál által támogatott böngészők legújabb (ingyenes) verzióit le kívánja tölteni, úgy azt megteheti az alábbi linkek egyikén:

https://www.getfirefox.com vagy https://www.google.com/chrome/

 

Mit tegyek, ha valamely nyomógomb nem látszik, nem megfelelően jelenik meg, „szétesik” megjelenített a tartalom?

Elsőként próbálja meg a böngészőben a nézetet kisebbre állítani: Chrome-ban, Firefoxban és Internet Explorerben a felület jobb felső sarkában található „Beállítások”menüpont alatt a „Nagyítás” menüpontban.

(Amennyiben a nagyítás átállítása sem oldja meg a problémát Firefox böngésző esetében, kérjük, kövesse az alábbi utasításokat.

 

Windows operációs rendszerben (kivéve WindowsXP és Windows10) Start menüből indítva nyissa meg az alábbi helyet: Vezérlőpult/Minden vezérlőpult elem/Képernyő. Itt állítsa 100%-ra a képernyő nézetét, majd mentse el a beállításokat.)

 

Milyen minimum rendszerkövetelményeknek kell megfelelnem, hogy a partner portált PC-ről vagy laptopról használni tudjam?

A maximális felhasználói élmény elérése érdekében eszközének az alábbi rendszer követelményeknek kell megfelelnie:

  • LAPTOP esetén: Operációs rendszer: Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10, Mac OS X 10.6 vagy újabb. Memória: Minimum 512 MB, ajánlott 1 GB.
  • Pentium 4 vagy újabb, SSE2 támogatással. Javasolt képernyő felbontások: PC/laptop: 1280x1024 vagy 1280x800
  • TABLET esetén: Operációs rendszer: Android 4.0 vagy újabb, illetve iOS9; Támogatott böngészők: Chrome és Firefox legújabb verziói; Képernyő felbontás: 1024×768 vagy 1280x800

 

Mobiltelefonról/tabletről is be tudok lépni a weboldalra?

Igen. A PC és laptop mellett Ön TAB-ról és mobiltelefonról is tudja használni a partner portált. A képernyők magas tartalomsűrűsége miatt ugyanakkor tabletnél kisebb felületen nem javasoljuk használni a rendszert. A maximális felhasználói élmény elérése érdekében tablet eszközének az alábbi rendszer követelményeknek kell megfelelnie:

Operációs rendszer: Android 4.0 vagy újabb, illetve iOS9; Támogatott böngészők: Chrome és Firefox legújabb verziói; Képernyő felbontás:1024×768 vagy 1280x800

 

Mikor hívható az ügyfélszolgálat telefonszáma?

Az ügyfélszolgálat munkanapokon 7:30 – 16:30 között érhető el telefonon.

 

Hova fordulhatok, ha segítségre van szükségem a partner portál használatával kapcsolatban?

A partner portálra történt bejelentkezést követően annak láblécében (a képernyő legalján) találja a Felhasználói Kézikönyv feliratot. Erre kattintva részletes kezelési útmutatóból kaphat választ a portál használatával kapcsolatos kérdésére.

 

Kinek írhatok, ha észrevételem/javaslatom van a portál működésével kapcsolatban?

Forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz, munkanapokon 7:30 és 16:30 között, az alábbi telefonos elérhetőségek valamelyikén 06 (80) 482-662 (helyi tarifával hívható kék szám; csak vezetékes hálózatból hívható); 06 (1) 881-2600 (mobilról is hívható, teljes díjas szám). Az kialakítandó új szolgáltatásokkal, illetve a már meglévő funkciókkal kapcsolatos észrevételeit, javaslatait kérjük, a portal.otletek@elapker.hu e-mail címre írja meg nekünk.

 

Mi a teendőm, ha törölni szeretném a regisztrációmat?

Regisztrációját kizárólag Ügyfélszolgálatunkon keresztül tudja töröltetni. Forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz, munkanapokon 7:30 és 16:30 között, az alábbi telefonos elérhetőségek valamelyikén 06 (40) 182-662 (helyi tarifával hívható kék szám; csak vezetékes hálózatból hívható); 06 (1) 881-2600 (mobilról is hívható, teljes díjas szám).

 

Elfelejtettem a jelszavamat, mi a teendő?

Kattintson a nyitó oldal jobb felső sarkában található elfelejtett jelszó feliratra. Ezt követően adja meg felhasználó nevét, majd kattintson a kérés feliratra. A partner portáltól automatikus üzenetben új ideiglenes jelszót fog kapni a profiljában megadott értesítési e-mail címre.

 

Elfelejtettem a felhasználónevemet, mi a teendőm?

Forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz, munkanapokon 7:30 és 16:30 között, az alábbi telefonos elérhetőségek valamelyikén 06 (40) 182-662 (helyi tarifával hívható kék szám; csak vezetékes hálózatból hívható); 06 (1) 881-2600 (mobilról is hívható, teljes díjas szám).

 

Megszűnés esetén meddig érhető még el a profilom?

A hírlapterjesztési szerződésének felmondásában rögzített dátumtól számított 90 munkanapig még aktív marad a felhasználóneve.

 

Üzletet szeretnék üzemeltetni, hogyan tudok jelentkezni?

Kérjük, olvassa el a nyitó oldalon található Legyen Partnerünk menüpont alatti tartalmat. Szintén itt találja a jelentkezési űrlapot, amelynek kitöltését követően Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.